Doorgaan naar artikel

Maastrichtse ondernemers moeten geen witte sneaker zijn

Kathlijn Voordeckers hield ondernemers uit Belgisch- en Nederlands-Limburg een spiegel voor.

Inhoudsopgave

150 ondernemers die in het MECC met de neus op de feiten worden geduwd. Wees geen witte sneaker, maar straal uit dat je een topbedrijf bent. Te veel bedrijven profileren zich niet onderscheidend genoeg. Zijn een van de vele anonieme witte sneakers in hun sector.

Spiegel
De Belgische Kathlijn Voordeckers hield de ondernemers een spiegel voor. "Zijn er accountants in de zaal? Bekijk jullie eigen website eens. Hoogstwaarschijnlijk staat er dat u btw-aangiftes doet, jaarrekeningen maakt. Maar dat doen toch alle accountants? Plak op de website over uw naam, de naam van een andere accountant en kijk of de beschrijvingen ook passen voor de concurrent. Waarschijnlijk wel."

Wat Kathleen Voordeckers, schrijver van verschillende marketingboeken, maar wil zeggen... veel bedrijven onderscheiden zich te weinig. Het is als een witte sneaker, die zijn - op kleine details na - allemaal hetzelfde.

Netwerkclub
Voordeckers was een van de sprekers tijden het ondernemerssymposium van netwerkclub One Two Go van Armand Vliegen. Bijna 150 ondernemers uit beide Limburgen waren naar het MECC gekomen voor een interessant programma met sprekers Helena Vanderzande, Jimé Hoen, Cedric Christriaens en Jan van Setten.

Het netwerk van ondernemers die over de grens zaken doen telt meer dan 150 leden en groeit nog steeds. De ondernemers maken ook jaarlijks een handelsreis, die dit jaar naar Luxemburg gaat.

Laatste Nieuws

Ons nieuws is en blijft altijd gratis als je je inschrijft voor de gratis nieuwsbrief

Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw

Bedankt voor uw aanmelding. Controleer uw e-mail om de inschrijving af te ronden