Doorgaan naar artikel

Leontien Mees vertrekt bij Maastricht Marketing

Leontien Mees. Foto: Maastricht Marketing

Inhoudsopgave

Leontien Mees vertrekt per 1 september als directeur bij Maastricht Marketing. Dat heeft ze donderdagmorgen in een intern bericht aan het personeel laten weten. Mees was ruim acht jaar directeur van de organisatie die bouwt aan het merk Maastricht.

In het bericht laat Mees weten dat ze voelt dat het tijd is voor een nieuwe uitdaging. "Mijn beslissing om te vertrekken is bovenal een rationele beslissing. Nu er met de gemeente een nieuw convenant is gesloten en er een tweetal opdracht zijn verstrekt om -met name vanuit de herijking van het merk- verder te bouwen, geloof ik dat het tijd is voor nieuw leiderschap."

Ze wil het vertrek ook vroegtijdig aankondigen om de raad van toezicht ruimschoots de gelegenheid te geven om een opvolger te zoeken.

In een persbericht dat later op de dag verscheen laat de voorzitter van de raad van toezicht, Pim Steerneman, weten: “We vinden het jammer dat Leontien vertrekt en zijn dankbaar voor de toewijding, energie, ambitie en scherpe denkwijze die ze Maastricht Marketing de afgelopen jaren heeft gebracht. De organisatie ligt goed op koers en we kijken ernaar uit om verder te bouwen op de sterke fundamenten die zij heeft helpen leggen. We wensen haar veel succes op welke nieuwe weg zij ook inslaat.”

Laatste Nieuws

Ons nieuws is en blijft altijd gratis als je je inschrijft voor de gratis nieuwsbrief

Er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw

Bedankt voor uw aanmelding. Controleer uw e-mail om de inschrijving af te ronden